sâmbătă, 11 februarie 2012

Vaza cu flori

Acesta este un desen pe care l-am facut intr-o noapte in timp ce ascultam teatru radiofonic.Eram acasa.
Desi am fost mereu atrasa de desen(ca de multe alte forme de arta),nu am fost foarte talentata in acest sens.
Nu-mi aduc aminte ce s-a intamplat atunci.Sau daca s-a intamplat ceva.Stiu doar ca toata noaptea
am ascultat teatru.Am luat o foaie, un creion si am mazgalit.Mi-a iesit asta.Imi este un desen drag.
Nu pretind ca e mare branza, dar am o simpatie aparte pentru el.Cred ca este singurul desen in care
mi-am surprins cu adevarat starea de spirit pe care am avut-o intr-un anumit moment.Si nici macar nu am 
premeditat sa fac asta.Pur si simplu mi-a iesit,asta cred ca e frumusetea!Am uitat de existenta lui,nici nu stiu daca mai exista pe foaie.Se pare ca online-ul are utilitatile sale :)
Nu e editat in niciun fel.Ce drag imi e! Yeah, stiu ca sunt subiectiva pana la stele si inapoi,e doar mazgaleala, dar am dreptul, nu? :D
Stiu ca sunt sanse minime, inspre inexistente sa il copiati si sa-l postati pe nu stiu unde,dar asa preventiv va rog, daca prin absurd se intampla sa vreti sa faceti asta, sa nu o faceti.E o rugaminte.Insistenta.Multumesc mult pentru intelegere :D
de ana cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu