duminică, 24 noiembrie 2013

Concurs ! Scrisoare catre Mos Craciun!


In urma cu vreo doi ani am participat la un concurs numit "Scrisoare catre Mos Craciun". Am asternut dorintele mele pe-o pagina de Word si m-am alaturat participantilor.
Am castigat ! Nu am stiut si cu ce anume m-am pricopsit pana in momentul in care am primit coletul acasa.
Eh, m-am ales cu doua creme bengoase pentru corp si  cu sentimentul invingatorului care aduce cu el un clocot atat de placut, indiferent in ce consta premiul!
Asa ca as dori sa fac la randul meu o mica bucurie asemenea celei pe care am trait-o eu.
Postati sub acest articol o scrisoare catre Mos Craciun, ce ati vrea sa va aduca el acum la maturitate daca ar exista cu adevarat?
Preferabil ar fi sa postati folosind contul de facebook, daca alegeti alta metoda, va rog sa lasati e-mail-ul vostru in comentariu. Puteti sa trimiteti scrisoarea si la frunzariti@gmail.com.
Scrisoarea castigatoare va fi publicata pe acest blog in cazul in care a fost trimisa prin e-mail.

Varsta minima de participare este de 14 ani.
Castigatorul va fi ales prin jurizare.
Pot participa si rudele si cunostintele :))
Sa nu se supere insa daca nu vor castiga nimic! Le atentionez! :))
Concursul se va desfasura numai daca vor exista cel putin zece participanti.(update)
Dati un share sa se adune.
Data pana la care puteti posta scrisoricile este de 15 decembrie.
Premiul consta intr-un set de 5 mostre cosmetice marca Forever Living Aloe Vera
Mult succes!

Update! 29 nov 2013
Am primit deja prin e-mail foarte multe scrisori pentru Mosul! Toate frumoase! Alegerea castigatorului va fi grea, fara indoiala!
Voi posta din cand in cand cate-o scrisorica, va fi intotdeauna o scrisoare ce a starnit in sufletul meu, citind-o, un sentiment cald, o speranta, un zambet ! 
Inscrierea la concurs implica acordul tacit al participantilor de a le fi publicate scrisorile in cazul in care acestea sunt eligibile!
Cele mai frumoase mesaje catre Mosul pot fi citite AICI

2 comentarii: